it's all good

Alla bilder från Sara blogg
 
Mina dagar är så fina. Hela helgen har spenderats på balkongen i vår balkongsäng, med och ibland utan sällskap, ibland med frukost och ibland med en skål nudlar. Och om vi inte befunnit oss där har vi varit i en park och grillat smores eller rört oss på Örebros gator. Idag gjorde vi en roadtrip till Askersund och fick äta supergod mat, on the house. Vi myste sedan i lägenheten med massa gott och på kvällen har vi hängt på en uteservering med fina vänner. Allt är bara så så bra. Nu ska jag, Karin och Toufik titta på film på balkongsängen och kommer förmodligen somna där. Jag älskar sommar och jag älskar detta liv. 12 dagar kvar till grekland och en månad till myndighet. Klagar icke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0