fred och kärlek

 
 
Jag har varit lite frånvarande eftersom jag haft så mycket för mig på senaste tiden. Igår kom jag hem från en longweekend i Tyskland, och veckan innan det var jag på Peace and Love. Jag har lite svårt för att hitta ord hur sjukt bra det var där. Kan fortfarande inte förstå att jag stått längst fram på Mumford and sons, gråtit och skrikit med i alla deras underbara låtar. Jag har också lite svårt att förstå att jag ställt mig på en scen och sjungit lite grann haha. Har utöver det jobbat som funktionär vilket var så sjukt chill och roligt, sovit i ett tält, hängt på en balkong och spelat gitarr, varit uppe hela nätterna och hoppat långhopprep, hängt i diverse olika camp hos mysiga människor, spelat fotboll, dansat tillsammans med människor jag förmodligen aldrig mer kommer se igen, suttit på en främmande mans axlar och tittat på Rihanna, åkt fyrhjuling runt hela campingen, träffat underbara underbara Angelica Blick, vandrat omkring större delen av veckan i gummistövlar, festat med mina fina vänner, blivit trött på att festa(haha), lyssnat på underbar musik och tittat på sjuka uppträdanden, skrattat, kramats, lärt känna, upplevt och himla massa annat fint. Så bra.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Låter som du har haft två toppen veckor! Saknar dig bästa..

2012-07-11 @ 20:55:09
URL: http://jonnawasserfaller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0