colours in the sky






















OKEJ ska/borde egentligen sova, men min bror tog studenten idag och jag är så himla stolt! Det var så konstigt att se Ebbe i studentmössa och kostym och med hela skor på fötterna, hehe!! Han var ju nyss en liten plutt ju! Konstigaste och mysigaste känslan. Jag hann idag mysa med min andre bror som var här från Stockholm och äta på fin restaurang med min familj och sitta på en bar och kolla en halvlek av EM matchen också. Så himla bra och så himla gos. Ja allt är bara sååå så fint just nu. Sååååååå.

Jag har hundratals bilder att dela med mig av och massa roligt att berätta och snart snart ska ni får se och höra. En kulig grej som hände nyss bl.a. var att vi bokade flygbiljetter till Tyskland!! Ska dit i Juli! Sååååå bra. Hiho. Kram på er.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0