ganska bra


valborg

De här senaste dagarna har varit så roliga, fina, konstiga, stressiga, underbara och bäst. Ända sen vi fick nycklarna till lägenheten har jag befunnit mig i något slags lyckotillstånd och jag mår så bra!! I fredags fick vi möbler hit och började fixa här hemma, på lördag morgon åkte vi till IKEA och köpte massa mer. Idag ser det helt jävla förträffligt ut. Jag kan inte ens FÖRKLARA hur bra det blev!! Jag ska fota när allt är helt klart och lägga upp här snart. I helgen har jag förövrigt varit på karrofest, sminkat på 2 stjärnparadsföreställningar, varit på möhippa i Falun, varit på stjärnparadsfest och umgåtts med fina fina vänner. Mitt liv är så felfritt just nu!! ÅHIKJSFKJSFNSM!! Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0