all work and no fun


blivit förälskad i mammas gamla jeanskjol

Herre vad jag är aktiv just nu. Så aktiv så jag knappt hinner andas eller tänka.
I går gjorde jag nästan klart hela min låt på musiken(kärlek kärlek kärlek!!), la ut några fler annonser på tradera med Sofie och Disa och sov sen hos Karin som jag saknat helt otroligt mycket. Vi såg en äcklig skräckfilm som Harry Potter var med i och hela grejen kändes väldigt olustig. Han var så hjälplös utan sin trollstav osv. Idag började dagen med att laga lite spansk mat med Sofie och Jonas och att njuta av den på Jonas balkong i solskenet. Underbart. Jag hann också med att vara showtränare och göra en broschyr till showen tillsammans med Amanda hemma hos henne. Otroligt produktiv dag!! Nu ska jag sova. Godnatt kära ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0