something to die for, it's a curse



kroppssmycken från gina

Åh bara en dag kvar! Trodde jag skulle vara mer stressad men vi har verkligen varit ute i så god tid med allting som gäller showen så vi har allt under kontroll. Känns helt magnifikt och underbart och bara jättebra. Idag hade vi ett ordentligt genrep med all rekvisita och det blir riktigt bra detta. Jag hoppas jag ser er på läktaren mina rätt så några men trogna läsare hihohuhe. Var förresten förbi stan idag och upptäckte lite småsaker inne på gina/som jag förövrigt aldrig besöker längre/ som var mycket mycket fina. Blev glatt överraskad. Dock har jag inga pengar utan allt ska sparas till munksälar. Hehehe. God natt.

Kommentarer
Postat av: Moa Lillgren

fett snyggt!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-03-31 @ 00:08:48
URL: http://moalillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0