spring spring fortare än mig vi kommer ändå aldrig traska tillsammans








Allt är rätt så nyanserat just nu. Jag är så sjukt lycklig och glad, men varje dag stressad och en gnutta panikslagen. Snart snart slipper jag sitta uppe hela kvällarna och planera. Om cirka en vecka är showen och det ska bli så underbart på dagen då vi ska få visa upp vad jag och tjejerna verkligen kämpat med!! Idag mår jag extra bra för jag har fått väldigt bra besked, och också för att jag har världens roligaste vänner och för att solen skiner. Nu ska jag studera litteraturhistoria.

Kommentarer
Postat av: sofia

du är så fin sally!

2012-03-22 @ 20:21:30
URL: http://heysofia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0