don't forget your collection of hats




Idag har varit en sådär superbraig dag igen. I skolan åt vi lite godis samt solade lite samt njöt lite mycket osv. Jag slutade tidigare pågrund av inställt iv-val och åkte hem och la mig i solen. Åh vad jag älskar vår gård och våra solstolar och detta hus. Kommer sakna det så, så mycket när jag flyttar i juni. I alla fall så pluggade jag matematik någon timma efter det och sen joggade jag bort till Rosanna i adolfsberg. Vi cyklade till stan och dansade lite balett, hehe. Nu är jag sådär mör i hela kroppen och mår perfekt. Allt är så bra nu. Lite för bra. Hoppas ni mår ok ni också. Kram

FÖRRESTEN: REBECCA & FIONA OCH DEN SVENSKA BJÖRNSTAMMEN TILL PEACE OCH DÄRMED BLIR MIN SOMMAR NÄSTAN JÄTTEPERFEKT

Kommentarer
Postat av: timon

Nej glöm för allt i världen inte din kollektion hattar

2012-05-08 @ 22:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0