men hej bara




Börjar oroa mig för att dessa fina dagar snart kommer komma till sitt slut eftersom det nästan är för mycket av dem just nu. Imorse cyklade(!!) jag till skolan. Det var en jättemysig och snabb och gosig dag. Efteråt mötte jag upp Rosanna och vi cyklade(!!!) till rostaskolan för lite barmarksträning. Det var en mycket skön sådan. Efter det cyklade(!!!!!!!!!!!) vi hem till Rosanna i adolfsberg, och sedan gick jag hem till Marieberg. Jag har räknat ut att jag cyklat ungefär 2,8 mil totalt idag och igår. Hihohehuhoah.  (!!!!!!!!)
Nä nu ska jag försöka sova för imorgon har vi nationellt prov i Engelska. Kram och gos.

Kommentarer
Postat av: K fritz

DÄÄÄÄÄR ÄR DE JU! you little snake...

2012-05-08 @ 23:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0