the tree wished that it could be a different kind of tree



Bild nummer 1 är från i tisdags då vi pluggade matte hemma hos Filip, och nummer 2 en såndär dålig spegelbild som togs i torsdags då jag och tjejorna stod på ännu en loppis för att få in pengar till projektarbetskassan, hehe.



Våra kaosiga bord(allt som innefattar loppis kan inte beskrivas på annat sätt) och en bild från igår innan jag for ut på lite äventyr med fina flickor och pojkar.



En bild på min stiliga vän Filip och jag från igår efter hans bal och en bild på dagens(om inte mitt livs) största bedrift!! Sprang 1 mil idag första gången nånsin och jag mår så bra i hela kroppen och själen och hjärtat. UNDERBARA KÄNSLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0