På bilden håller jag alltså i ett hjärta.

Finns egentligen ingenting speciellt jag vill säga. Bara att jag är så sjukt jävla trött nuförtiden och snart lägger mig ner och avlider. Allting är så himla efter rutin. Vakna, skola, plugga, jobba, sova. Och när det inte är det föredrar jag att sova lite till. Har iallafall fått disikera ett får de senaste dagarna. Fast det är väl allt. Helgen blir dock lite bättre eftersom vi ikväll ska sminka stalinbaletten på kulturnatten och min fina Amanda kommer på besök. Men annars: dödens döds död. Pallar snart inte mer.


 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Usch Sally

2012-11-16 @ 15:32:12
Postat av: SOFFIPOF

Hejhej nu kommenterar jag din blogg. Vill bara säga att jag håller med dig fullständigt. Kom också på en bra ide!! Jag vill åka till stholm/götet någon dag/helg!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-11-16 @ 16:47:38
Postat av: Filip

Kämpa Sally! Snart är det jul

2012-11-17 @ 14:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0