instagram #

sallyvonhofsten@instagram
 
 
Har haft en fantastisk helg i Stockholm. Igår fotades jag tillsammans med lilla Henry 6 år för min brors nästa stora fotoprojekt. Vi fick båda bära så otroligt vackra gamla utklädnader i matchande blåa nyanser och skulle föreställa 2 övergivna, vilsna syskon. Resultatet blev så himla himla vackert! Jag är så imponerad av min bror som bara blir bättre och bättre. Han är verkligen begåvad.
Senare på kvällen träffade jag min syster för lite mat och massa prat och sov sedan hos henne. Träffade upp Karin idag, som också varit i Stockholm över helgen, på tågstationen och åkte hem. Δ
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa Lillgren

Du gjorde min helg så bra! du är bäst :* imorgon skickar jag din laddare :* <3

2012-10-14 @ 22:26:18
URL: http://moalillgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0