*vad är väl en bal på slottet*

 
Vilket underbart fint väder det är idag! Tyvärr är jag hemma och sjuk och får inte njuta av det *suck* så istället sitter jag och skissar lite idéer på balklänning/studentklänning. Är främst inspirerad av bl.a. Ida Sjöstedts SS kollektioner (både 2012 och 2013) och försöker titta runt på olika designers hemsidor för att hitta fina detaljer och modeller som skulle funka. Vill verkligen har någonting unikt och helst någonting jag själv ritat. Även om jag inte riktigt är så bra på det så vill jag att min student och bal ska vara personlig och MIN liksom. Och sen är det så himla himla roligt också hehe! Betalade min studentmössa igår och det känns som om det är så fruktansvärt nära nu. Rädd och lite panikslagen och pirrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0