squirrel


/MYNDIGA/

Nu är jag ÄNTLIGEN arton!! De senaste dagarna har varit så jävla overkliga, jag har inte fattat riktigt att jag nått en punkt i livet då jag faktiskt kan kallas vuxen. Iallafall på papper, hehe. I tisdags var jag på födelsedagsmiddag hos min älskade extrafamilj(som jag bodde hos förut) och i onsdags, på min födelsedag, firade vi att jag och Sofie båda äntligen blivit myndiga tillsammans med grymma människor här hemma i min lägenhet. Det var kaos, precis som det ska vara en sån dag hiho. Sen dess har jag jobbat rätt så mycket och betalat min första räkning och varit på krogen! Vi var på strömpis med lite vip och lite goda drinkar osv. Ah, och sen fick jag ju en MacBook Pro av min kära mor också, såatteeeeee, livet rullar väl. Nu ska jag ta bussen till Estocolmo och min kära syrra för en helg fylld med bara massa mys och snack och chill och gos! Längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0