elvis is my daddy, marilyn's my mother, jesus is my bestest friend

 
     Dessa senaste dagar har varit så otroliga. I måndags var det äntligen dags för det som jag väntat så otåligt på i ca ett halvår ! ! Och det var alldeles alldeles perfekt. Får rysningar när jag tänker tillbaka på den kanske bästa upplevelsen i mitt 18åriga lilla liv. Vi stod längst fram, med våra kroppar tryckta mot staketet. Bara det att vi skulle få stå så nära var helt jävla ofattbart och bäst. Och sedan kom hon ut på scenen. Är fortfarande helt skakig när jag tänker på hela situationen. Kan inte förstå att jag kramat om henne, att hon stannade precis vid oss och tittade på oss och sjöng för oss. Denna alldeles fantastiska kvinna som jag så länge dyrkat nu. Haha vill gråta, helt sjukt.
     Och och och blev verkligen helt förälskad i förbandet Kassidy(i vilket bl.a. Lanas pojkvän är en medlem) och lyckades få tag på deras setlist!! Sedan denna magiska kväll har jag ständigt lyssnat på deras och Lanas låtar och haft en blandad känsla av att vara nykär och kär på nytt. Mållös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0