snoopy and i

Sommaren är över snart(herregud?? Vad hände?) och på senaste tiden har jag bland annat hängt lite i Degerfors samt varit lite på Nelly High Heels och i slutet av juli sa vi adjö till fina Kimberly som nu flyttat till Stockholm. Kommer sakna henne så.
 
En kväll var Karin, Mimmi och jag på bio och såg monsters university i 3D vilket var så nostalgiskt och himla mysigt!! Vi passade även på att klättra lite på en jättegummianka den kvällen.
 
När jag inte jobbat har jag försökt göra så mycket somrigt som möjligt och har bland annat varit i kalkstensbrottet i Lanna och dansat på Satin med fina gamla barndomsvänner från Degerfors samt hängt med Thailandgänget i en park och bokat hotell i Bangkok! Snart där!!
 
En dag åkte jag och min lille mormor till huvudstaden för att hämta min kusin som kommit på besök från England! Vi vandrade runt i alldeles fantastiska affärer, köpte jordgubbar på marknad och mötte upp min efterlängtade bror för lite mys i gamla stan.
 
Har handlat lite kläder för första gånger på säkert något halvår och umgåtts största delen av helgen med min kära kusin! I lördags var vi på inflyttningsfest och sedan tog jag med lille Jesper till Örebros olika uteställen -- inte alls som England upperbarligen vilket tydligen var något positivt, yeyy
 
I söndags bakishängde Jesper och jag mestadels hemma hos mormor i Degerfors och tog sedan en lång promenad runt i princip hela byn på kvällen. Besökte då bl.a. min gamla skola och satt på en brygga. Det var en fin dag.
 
-- Och som vanligt när jag är hemma i Degerfors tittar jag igenom gamla fotoalbum. Hade nog verkligen världens mysigaste uppväxt egentligen.
 
 
IMORGON är det exakt en månad kvar tills planet lyfter och tills vi lämnar Sverige i 6 månader. Har aldrig varit i asien och nu ska jag helt plötsligt bo där i ett halvår?? Är så nervös och förväntanfull, ni förstår icke!! Ska redan idag börja flyttstäda, och det känns så otroligt sorgligt att packa ner det fantastiska liv jag haft i denna lägenhet i över ett år i banankartonger. Har inte kalla fötter men börjar inse hur mycket fint jag faktiskt kommer lämna bakom mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0