>3 MONTHS<

 
 
Har nu varit sängliggandes i 2 dagar vilket suger ganska mycket. Blir bara blekare och blekare och mer och mer uttråkad. Förhoppningsvis blir jag bättre tills imorgon och kan börja jobba igen! Har dock varit ganska skönt att få ha lite lugn och ro för en gångs skull och har bland annat fått tid till att tex kolla igenom massa bilder på Karins dator. Det gör mig alltid lika glad. Saknar verkligen er alla vänner och familj där hemma. Men nu är det bara (exakt nästan!!) 3 månader kvar tills jag återvänder till Sverigeland igen.
 
Och ja just ja, allt är fortfarande underbart här. Ska uppdatera er med bilder och historier när jag orkar. Det finns det mycket av. Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0