just do it

 
 
Hej hej hej,
anledningen till varför jag är vaken denna tid på dygnet kan ju bara bero på att jag har sovmorgon imorgon då alla övriga i min klass läser matte E!! Dock ska jag träna innan skolis så måste sova ganska nu. Mitt enda egentliga *nyårslöfte* är väl att träna som en jävla idiot hela 2013. Har de senaste veckorna nästan bott på friskis, och tänker fortsätta så. Trodde inte gym kunde vara så otroligt jävla kul men jag älskar alla pass som friskis erbjuder(spin är favvosen!!) och att kötta på maskinerna. Har blivit fast och beroende och vill ha mer mer meeeeer
 
Förövrigt har jag haft ett fantastiskt jullov, verkligen verkligen fantastiskt. Mår bra just nu pga av så många olika saker så det här med att skolhelvetet börjat påverkar mig inte så mycket. Det är ju bara 5 månader kvar OCH SEN TAR VI STUDENTEN *kvävs av förväntan*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nakenfisis

Svar: *naturnära*
None None

2013-01-09 @ 09:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0