såhär har det sett ut

Spenderat nästan alldeles för mycket tid nerkrypt under täcket i mitt rum och kollat värdelösa, typiska tonårsfilmer.
 
Ätit sushi med vännisar och tränat på friskis -- har också börjat springa utomhus nu vilket känns alldeles fantastiskt bra
Firat Amanda på hennes 20-årsdag med massa massa massa gott
Druckit drinkar och dansat på krogen med fina vänner
 
Har utöver detta ovan varit på karrofest, jobbat rätt så mycket, varit på lokalfest och firat Alex, hängt med Karin och Kimberly(som nu tillfälligt bor hos oss), pluggat typ konstant och haft ganska mycket vårkänslor de senaste veckorna. Nu är det en vecka kvar till Paris och det är så overkligt för mig. Men -- ingen vila här icke! Har fysikprov imorgon och massa andra uppgifter och inlämningar som ska vara klart innan veckans slut så nu ska jag återvända till helvetet. Adjö kära ni
(Denna uppdatering tillägnar jag dig Sofie, hoppas den förgyllde din tisdag)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh såg idag, och den förgyllde min torsdag något enormt!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<33<3

2013-03-21 @ 15:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0