quatre et cinquième


Sista dagen i Paris bestämde vi oss för att ta en sovmorgon och sedan fara in till Champs-Élysées, vilket anses vara den mest välkända och exklusiva gatan i världen(!!) Där lunchade vi och strosade runt några timmar. Fick bl.a. se triumfbågen och käkade den mest himmelska glassen jag någonsin ätit på Haägen Dazs palatset.
 



Sista kvällen i Paris var bra bra bra. Då åkte vi in till ett område där det fanns massa olika barer och klubbar att välja mellan. Vi hittade en bar som verka ok och där hittade vi lite fransmän som lärde oss franska. Det var en rätt så händelserik afton och avslutades genom att vi sprang runt Notre Dame och sökte taxi <3Lost in Paris verkligen<3 Att åka hem dagen därpå kändes hemskt, men jag återvänder snart igen. Det kan jag svära på.
 
Har haft det himla bra de senaste dagarna. Har bland annat varit mycket bra häng och en spårad Valborg. Imorgon åker jag till Barcelona vilket känns alldeles absurt! Igår kom min balklänning och nu är det endast 36  dagar kvar till stundenten wohooooo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0