bara massa adjön

(obs obs: ska fixa ny kamera inför thailand så jag blir av med dessa mobilbilder, lovar)
 
Denna vecka har bestått av så många hejdåfikor och hejdåkramar och hejdåtårar. Shit. I onsdags vinkade Disa och jag av Sofie när hon tog tåget till Lund. I torsdags frukostmös Disa och jag för ca sista gången på ett halvår. På torsdagkvällen firades mina 19 år (herregud lämnar ju snart mina tonårsår??) på en kinarestaurang med min älskade Karin tillsammans med Filip, Alex och Henke som jag inte heller kommer se på ett tag. Sa även adjö till mina arbetskamrater på ivy den kvällen. Och, värst av absolut allt, på fredag flyttade vi ut helt och hållet ur vår fantastiska, underbara, mysiga, otroliga lägenhet. Saknar den redan. Bor numera i Degerfors och här kommer jag stanna i 13 dagar och sen befinner vi oss i Asien!! Sjukt!

Har även hunnit kapa av hela håret och fikat med fina Rebecka och festat lite med gamla klasskompisar och bokat flygbiljett från Bangkok till Phuket osv osv.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen D

Alltså Sally jag måste bara säga att din blogg är så fin, älskar att klika in här :)

2013-09-05 @ 20:34:07
URL: http://thatsellen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0