~~~















Om exactly en vecka flyttar jag till vår fantastiska huvudstad!! Fick ett samtal från min framtida chef i förrgår och snart snart påbörjas min lilla karriär som sekreterare/assistent på ett tandvårdsföretag! Så himla spännande. Ska även agera assistent för min bror som just i detta nu jobbar på sin blomstrande fotografkarriär vilket känns som, ja, men drömjobbet!! 

Alltså har jag verkligen försökt krama om mina vänner så mycket som det bara går de senaste dagarna och bland annat återförenats med Nico(<33) och firat finaste Saras 20 år och ätit middag med bror och far och druckit vin på balkong och satinhängt och fikat hemma hos Åsa och Amanda och Anton och äntligen sett Känn ingen sorg och njutit av den fantastiska svenska  *sommarvärmen*

Kommentarer
Postat av: nici

<3333

2014-05-01 @ 20:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0