livskvalité

 
 
 
Lite snapshots från de senaste dagarna.

Nu är jag hos min lille mormor där jag har tillgång till både dator och internet, så jag passar på att uppdatera här på le blog. Har haft en så otroligt fin tid i Sverige sen jag kom hem. Mamsi och mormor mötte mig på tågstationen i Örebro och välkomnade mig med öppna armar, och efter det har allt bara varit så himla mysigt. På kvällen for jag iväg till Sofie för en reunion med henne och Disa!! Herregud vad jag saknat mina små älsklingar!! Igår tog mamma och jag en promenad runt hela stan och senare träffade jag Becka(!!) och efter det vinhävde jag med älskade Mimmi och Olivia vilket slutade ganska intressant hehe. Idag har jag myst med Amanda(ahhh förstår ej hur jag klarat mig utan henne) hela dagen och sen farit hit till Degerfors. MYCKET MÖTEN MED MINA NÄRA OCH KÄRA. Och mer ska det bli i veckan och I just cant wait tills jag får krama om varenda en utav dem!!
 
Snart mina vänner kommer en 19.01 minuter(hehe lol) lång film från våra 7 månader i Thailand upp på facebook, så in och kika om det är något som intresserar er. Snart kommer även mer bilder upp här. Måste bara styra upp mitt liv i verkligeheten först hehe. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0