Strawberries, cherries and an angel's kiss in spring




London by night

ÄLSKLINGAR! Jag är hemma!! Känns ganska overkligt att säga det, men just i detta nu sitter jag på buss påväg hem från Sveriges huvudstad. Jag andas alltså kall, fräsch sverigeluft och värms av svensk vårsol genom en svensk vindruta!? Det är en helt obeskrivligt förvirrande och ganska fantastisk känsla. 

Jag kom till Arlanda i fredags där min käre bror hämtade upp mig. Sedan dess har jag hunnit carpa diem med Mozen hela helgen, träffat Kimpan(!!), hängt med min andra bror, fixat 3 jobb(lol), solat i Kungsträdgården, brunchat på Mocco, ätit kebabpizza och prövat Marabou oreo!! Bästa helgen på mycket länge. Så fylld med lycka och kärlek. Jag ska uppdatera er snart igen med massa massa bilder och andra helt fantastiskt roliga nyheter! Men just nu ska jag studera den svenska naturen från fönstret och njuta av London Grammar i mina fakehörlurar som jag köpte på bangla road häromdagen. Kontraster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0