|




Hejhejhejhej, ahhh har så knasigt mycket att berätta om allt det helt otroliga som vi fått vara med om här i Kina. Men imorgon tidigt åker vi tillbaka till Sverige och måste verkligen sova nu för att klara av resan. Så tänkte istället ba slänga in 2 bilder från förra torsdagen då jag ordentligt fick säga adjö till min fina Nicolina på kanske ett helt år. Det kunde inte bli ett mer klyschigt hejdå för precis när vi skulle kramas och skiljas åt började en gatucellist bredvid spela båda vår älsklingskvinnas låt "young and beautiful"?? Grät en skvätt på bussen påväg hem med Lanas nya album i öronen och sorg i hjärtat. Buhu vad jobbigt att vara utan den knäppisen. 

Kommentarer
Postat av: nici

ALLTSÅ trots att du la ut den sista bilden på mig så vill jag bara säga att FYFARAO vad detta gör ont i hjärtat. saknar dig!!! pls come see me soon <3

2014-08-10 @ 03:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0