swedenland









Nu är jag hemma igen! Känns så märkligt att när jag väl är tillbaka i Asien, så stannar jag bara några dagar istället för 7 månader. 
Tänkte snart snart bjuda på alla bilder och historier från Qingdao, men DET ÄR SÅ MYCKET att visa och berätta. Här ovan är iallafall mina sista bilder från Peking och bl.a. en på Richard vid centralstationen, framför en av alla enorma skyltar m reklam för den världsutställning i Qingdao där hans bilder visas upp!!? Här började vi inse hur stort det faktiskt var, och hur spännande de resterande dagarna av jobbresan skulle bli. 



Kommentarer
Postat av: sara

good to have u home babe!

Svar: good 2 be home, måste ses snart!!
None None

2014-08-11 @ 14:48:00
URL: http://ensara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0