we


Nu är vi jakt på detta: massa fina detaljer i roséguld/brons!! Har såna roliga inredningsplaner på g och har bla maniskt börjat följa massa inspokonton på instagram, så himla kul ju!


Vår första middag tillsammans i lägenheten blev ett eget väldigt improviserat törsk-recept ! !


Och med "vi" menar jag ju denna lilla monkeylady och jag som ska bo tillsammans ett tag nu(yayy) och det har vi firat m både löpträning+utegym(som btw ligger precis utanför läggan hehehe) samt lite pizza 

Har ingen bild från det men i fredags blev en äntligen reunited med dessa underbara kvinnor. Det var över ett år sedan vi sågs sist alla tillsammans(innan thai)!! Och eftersom Karin jobbat i Bulgarien hela sommaren var det som att äntligen ha hittat sina borttappade kroppsdel när man fick hålla om henne. Känner sån oerhörd kärlek för dessa. 




Och last but not least for jag till kungsan igår för o assistera lite vid inspelningen av Richards dokumentär. Det var superkult trots allt regn och elände och om jag inte sagt det tidigare så verkligen älskar jag mitt jobb :))

Ah utöver detta har jag BARA betat av vänner-avsnitt, planerat min födelsedag(vilken är nu i helgen!!), tränat och jobbat. Men tillvaron är ganska chill och jag är helt ok med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0