december





titt så fint det är där min lilla far bor. tog en kvällspromme i fredags o gick runt bland de söta små båthusen och bryggorna vid vattnet o satte mig o tittade lite på solnedgången. bästa sysselsättningen när man behöver lite egentid.








här är lite bilder från söndagen då vi tog en färja över till lyr och en julmarknad. där klappade jag mest får o njöt av den fina naturen. 


ochsen får man ju inte glömma att det även var första advent(!!) det firade vi med risgrynsgröt, glögg, pepparkakor, o nybakat tunnbröd som köpts på julmarknaden (precis så ett adventsfirande ska se ut if u ask me)

hela helgen i helhet var sjukt välbehövd och mysig. försökte bara fokusera på att andas in o ut i princip och må bra. hemskt tacksam för att pappa och hans wifey bidrog till att jag lyckades med det :-) ha en fin tisdag kompis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0