natten ska vika där ångest nu råder


Hej kompisar! Tänkte bara snabbt slänga in att den här veckan varit HELT fantastisk och att jag är glad glad glad för första gången på riktigt på hela denna hösten tror jag. 


Har bara sjungit, musikalat, sminkat mig cirka tusen gånger på 3 dagar, tränat tränat tränat, jobbat lite granna och vandrat runt i fina Stockholm stad. 


Ätit sånt här supergottigt 

Och avnjutit *the last supper* tillsammans med den grymma musikal-ensemblen. Vi har verkligen kommit varandra nära de senaste dagarna och det känns fett att ha lärt känna andra musikintresserade niceiga människor här i Stockholm. Ännu bättre är att vi ska få sjunga ännu mer ihop även i vår :,) 

Och nu är min bror nummer tre här i Stockholm! Han ska stanna hela helgen och det känns bäst. Hoppas allt är fint med er! Hejjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0