har alltsa tappat bort de 3 sista bokstaverna i alfabetet

 
 
Hej hej hej allesammans! 
Har har vi igen en liten snabb uppdatering med bilder fran olika tillfallen har hemma i patong. Helvete vad tiden gar fort. Har nu varit har i over 5 manader. Kan ni fatta? FEM MANADER sen jag stod pa svensk mark. 5 manader sen jag kramade min kara mamma och braka om smagrejer med min bror. Aven 5 manader sen jag satinhangde med mina fina orebrokompisar och at en fettig javla kebapizza i bakiskak. Helvete vad tiden gar!! 
 
Nu ar det inte langt kvar och jag har lite panik over det. Men ska forsoka carpa diem sa gott det gar har i paradiset och ta vara pa varevigaste sekund. Nu har Karin och jag iallafall bokat en resa till London och ska alltsa avsluta var resa med en veckas shopping, mys och rehabilitering dar hehe. Kommer ju bli helt fantastiskt saklart *blink* ALSKAR ER ALLA NARA OCH KARA DAR HEMMA OCH NI SKA VETA ATT JAG INTE GLOMT ER UTAN FORTFARANDE TANKER PA ER VALDIGT VALDIGT OFTA KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0