and we'll never be royals







Äntligen tillbaka till Stockholm och min kära broder!! Igår spenderade vi en heldag på Rosersbergs slott för att fota inför ett reportage i Kungliga Magasinet(berättar om det en annan gång) och på fredag far vi till Kina. Känns så himla bra. Och herre vad jag trivs med detta jobb. 




Frukost och lunch! Och har precis hämtat ut mitt kinavisum yayyy! ! 

Nu har ju även prideveckan börjat! Tyvärr missar vi paraden i helgen, men imorgon tänkte vi dra på ett litet party och kanske gå ut och ta några drinkar efter det. Detta blir min första Pride så ser sååå fram emot det!
Och hallå något almost as exciting: idag är det exakt en månad kvar till min 20årsdag :,,)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0