KISS ME HARD BEFORE YOU GO



















Här är lite blandade bilder från senaste tiden. 

Flyttade ut ur Mozens studentrum förra veckan och nu bor jag hos min mormor i Degerfors för denna månad. Har jobbat hela helgen på ett café i Karlskoga, och ska göra det fram till slutet av juli då jag återvänder till Stockholm och sedan far till Kina!!!! Åker dit med min bror och hans team för att inviga hans utställning på Horticulture Expo 2014 i Qingdao. Läs mer om det här: http://expo2014.se/
Är så himla excited över att få återvända en liten snabbis till mitt kära Asien igen :,) 

Hur som haver så har jag på senaste tiden myst ganska mycket med mina örebrovänner(bl.a. firat 4th of july the american way) och nu i Degerfors hängt med de jag har här. Känns superkul ändå att vara tillbaka ett tag, believe it or not. Well well adieu adieu nu far jag till Åtorp för att sola och bada med Amanda på en strand! Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0