lite bilder i inte kronologisk ordning från den senaste tiden



I förra veckan plockade Amanda jag egenodlade bär i hennes trädgård. Bästa sommardagen med en så himlans fin vän.


Spenderade även en dag på Mölle med en massa braiga människor. Solade, badade, simmade till flytbrygga och åt glass och älskar verkligen att det finns så mke fina stränder häromkring. Helt underbart



I torsdags var det personalfest i lunedet och lite såhär såg vårt fyllekäk ut kl 1 på natten. Hade superkul och tycker verkligen om de tjejor jag fått chansen att nu jobba med, känns tråkigt att jag snart får lov att lämna dem igen buhu

Hittade värsta mysbilden på pappa och mig från en himla massa år sedan. 



Tillbaka till Amandas och min sommardag: här cyklade vi till stranden Gottbol. Som sagt ÄLSKAR alla dessa stränder 


Och här har vi mina fantastiska räksmörgåsar som jag gjorde på jobbet i fredags :,)



Räkbuffé på Lunedet i onsdags! Ser ni hur mycket gott?? Hemskt att behöva servera på en sån här tillställning när man ba vill frossa i allt som bjuds, mmmm


1. Ännu en bild från Amanda och min dag och här badade vi från hennes brygga(älskar hur hon bor, drömhemmet) 2. Och ja hela helgen bestod väl av en massa fest i både Karlskoga och Degerfors och nu känner jag ba för å sleep real hard 

Annars har jag bara jobbat en massa och bl.a. serverat på ett bröllop(så kul!!), lunchat med Disa i Örebro och hittat på en massa roliga planer med henne hehe, umgåtts med min lille mormor, och så bokat resa till Kina och Imorgon åker jag till Stockholm över dagen för att fixa visum! Yayy!!

Nu beger jag mig mot stranden, ha det fint!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0