sånt man kan göra på sommaren




Åka båt, bada, sola, äta jordgubbar å dricka champagne. Hänga med en far som man ser alldeles för sällan. 




Äta grillat, dricka vin och beundras av västkustens havsbotten (så himla fint vatten nu ju, för å vara Sverige!!)



Äta vinbär i en hängmatta, sola på altanen omringad av klippor, jogga i solnedgången längs hamnen.

Har haft ett par superbra och avslappnande dagar hemma hos min pappa och hans fru, tillsammans med hennes dotter. Behövde detta.
Nu ska jag till Mölle med mina Degerfors tjejor en sista gång innan jag återvänder till estocolmo, och ikväll ska jag på inflyttningsfest samt säga adjö till en mycket mycket fin vän som flyr landet ett tag :,/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0