idag får ni en lista som ä ganska tråkigt men såklart helt valfri att spendera tid på så varsågoda



När vaknade du imorse?
Ställde kl på 0700 pga tänkte springa imorse men tänkte vem fan hinner m sånt å somnade om till 0805 ist

Vad var det första du tänkte när du vaknade? Kill me i dont wanna run var väl en av tankarna
Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni? Jaaaag ringde min bror för att fråga om han skulle till kontoret idag, och det skulle han inte.
Vilket humör är du på? Ett litet ensamt humör mest, men annars glad men även lite irriterad pga andra har fått sin skatteåterbäring men inte jag!??? 
Har du ont någonstans? Nej nejj, lite skavsår kanske men det krigar jag igenom utan problem 
Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på? Åt precis kvarg m hallon så just nu är jag inte sugen på något just alls utan bara mätt å belåten :,) 
Vad köpte du när du drog ditt kort senast? Mjölk! Kvarg! Frysta hallon! Lingongrova! Hallonad! Och en plastpåse 
Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet? Måtte det varit facebook
Vad ska du göra i kväll? Ikväll är väl ganska över men det jag gjort just ikväll är att ja lagat fetaste gourmémiddagen aka lax med hemmagjord potatismos, joggat till affären å tittat på paradise hotel norge. Kjempebra
Vilken är den första låten du sätter på idag? Tror minsann det var lana del reys west coast, radio mix !! Så tokigt bäst ba 
<3my godess<3

Vad tycker du om din blogg? Jag älskar min lilla blogg just pga arkivet o alla de fina minnen jag samlat på just denna plats ! would die if de försvann på nå vis 
Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Då satt jag uppe med Mozen å drack vin å pratade om träning å dagens konstigs kroppsideal. Tänk, nu har jag bott här en hel vecka !! 
Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vadå? Nja fanns inte mycket att komplimera idag asså
När fotade du något senast, och vad? tog en bild på min göttiga middag förut, här är den:
Mmmmmm
Har du gjort av med pengar idag, på vad? Bara det som jag skrev lite längre upp samt champinjoner å soja imorse (food<3)
Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då? Täcket som täcker hela min kropp just nu 
Vad har du på dig idag? Just nu bär jag bara ett av de nya paren trosor jag köpte i helgen men tidigare hade jag på mig kostymbraller, vit oversize skjorta å nya shoes från hm, as simple as that



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0