white lines, pretty baby, tattoos









Såhär spenderades min söndag. På Mölle i Degerfors tillsammans med de två bästa kvinnorna i mitt liv. Vi solade och föråt oss på både jordgubbar och choklad och läste högt för varandra ur Modern Historia tidningar.





Och som vanligt hittade jag massa roliga foton osv hos mormor 1 mamma, elva år i en finsk tidning efter att hon vunnit en resa till lappland i en novelltävling 2 sally, också ca elva år, översminkad inför en konståkningstävling 3 jonna och jag i skolkatalogen kanske 2002-2003, bästisar och engagerade i elevrådet :,)


Köpte precis Lanas album Ultraviolence(!!!!) på iTunes och njuter därmed mer än normalt på tåget påväg tillbaka till Stockholm. Idag ska jag assistera på en Björn Axén plåtning som min fantastiska fotograf till bror ska utföra -- kommer bli så nice.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha sjukt söta! Hur fan sitter jag med händerna?? 😂

Svar: Ja eller hur! Hahaha gosen 😚🌻
None None

2014-06-16 @ 12:51:39
URL: http://jonnawasserfaller.blogg.se
Postat av: Anonym

Var har du köpt solglasögonen? ASsnygga!!!

Svar: Köpte dem i Thailand! Fake, såklart hehe, i märket "super"! Thx!!!
None None

2014-06-30 @ 08:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0