absolutly maybe


Här har vi lite engelsk samt amerikansk skönlitteratur från 50-tal samt 70-tal. Himla fina grejer ! !


Och här har vi lite morsdagsfika som delades med en av de bättre mödrarna i världen. Nämligen min mors mor. Min egna fantastiska mor fick jag istället fira över telefon! 

Här har vi en försenad julklapp som jag blev så himla jätteglad över att få. 


Detta här är ifrån igår när jag var på fest med degerforskompisar ute hos Linus!

Den här helgen blev väldans spontan! Fick ett sms i fredags vilket ledde till lite jobb som personlig assistent i Örebro på lördagen, så har hängt häromkring istället för i huvudstaden. Har då passat på att kramas med fina örebrovänner, mysa med mamsi, varit på fest med degerforsvänner ute i Knutsbol och fått en jättejättefin försenad julklapp. Har även hälsat på morfar och pratat om alla fina o ofina ting i livet med min mormor. Nu är jag påväg mot Stockholm och denna gång har jag min kaffemaskin med mig!!!: Det är kärlek det <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0