mitt fina örebro


Min helg började med ett träningspass på Nordic Wellness och sedan ca 3 timmar senare lite vin-balle-häng hemma hos mig i Örebro. Finaste Nico och Lovisa kom över o det var riktigt trevligt så långt jag minns iallafall hehe. 


Sen så kom min älsklingsmänniska till Örebro o det var så bra att träffa henne igen efter att ha varit ifrån varandra i ca 2 veckor <33 Känns ganska hemskt att hon snart far till varmare breddgrader för att spendera hela sommaren där, vet inte riktigt hur jag ska klara av det but well well


Lördagskvällen bestod av massa fläng runt i hela nattlivörebro och på söndag bakishängde vi i en park. På kvällen bestämde vi oss för att plocktallrik på satin vore nice o avslutade sedan det hela med skräckfilmsafton hemma hos Mimmi. Så bra helg !! 

Nu sitter jag på tåget påväg till vuxenlivet och börjar jobba om ca 2 timmar. Thnxx Örebro för denna helg and see u soon again KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0