does she know where your lips begin


 
Efter att ha spenderat en helg i Degerfors träffade jag min älskade mamma och bror och även Karin och Marc - och sen var det åter till hufvudstaden
 

Och där fick jag testa scenkläder på musikalrepet och sjunga en massa. Nu är det snart premiär och det ska bli så himlans roligt!! Kursen på kulturama avslutades även denna vecka och det känns jättetråkigt, men det var kult sålänge det varade
 

Bil/tåg-häng och världens starkaste mamma<3 

Sen flydde jag livet lite och tog tåget till Göteborg, där pappa hämtade mig. 
 

Så nu är jag hemma hos honom och gosar med denna lille kisse 
 
Hjälp jag bara längtar tills denna helveteshöst är över. Men den här helgen kommer bli mys för vi ska bla ta färjan över till en julmarknad här nere på kusten och på söndag är det första advent. FÖRSTA ADVENT. Tiden går ju så jävla fort, även när man inte har speciellt roligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0