if we're going to be lonely, we might aswell be lonely with our bodies intwined


Så himla nöjd över att jag lyckades öppna ett granatäpple *the right way* dock fortfarande himla svårt att få ut kärnorna but still



Och annars har jag inte lyckats med så mycket mer denna helg förutom att rekord-gosa

Hejjhejhej. Den här helgen är så bra. Har bara sovit och ätit mumsiga saker och spelat Mariocart samt Borderlines. Detta är första gången på flera veckor som jag bara är hemma o tar det lugnt vilket är helt sjukt. Imorgon ska jag äntligen få träffa min fina vän Jonna som är här i trakten och spelar lite volleybollmatch, så det blir väl den *galnaste* upplevelsen den här helgen. Hoppas allt är fint med er kåmpizar. kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0