(tysta leken börjar nu)



Hejhej!! Stockholm är grått och tråkigt men jag kämpar på och musikalrep gör ju ändå allt så himla mke bättre 


Har iaf äntligen äntligen fixat gymkort nu(efter att ha haft drygt 1 månad träningsuppehåll usch) och även tagit tåget mot värmland



Så nur jag här och hittills har jag besökt min morfar och druckit kaffe m honom samt lyssnat på massa spännande historier från his good old days 




Och igår kväll hängde jag med mina degerforsfavvosar och bockade av roligaste utekvällen på länge: probably cause Madde och jag var nyktra och skrattade åt alla som inte var det :,) 

Och nu ska min kära lilla mormor och jag baka hennes alldeles fantastiska pepparkaksdeg. Puss o gos o kram på er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0