AND THIS IS HOW IT STARTS

 






 
 
 
Alltså igår. Hjälp. Känner mig dock mer bitter än glad efter the 1975s fantastiska framträdande pga:är nu så himla olyckligt kär i Matthew Haley och så jävla avundsjuk på såna här människor, som får ha det som de höll på med på scenen som sitt jobb. Drömlivet. :/. Hade iallafall en superbästig kväll med saknade örebrovänner och fick komma på lite andra tankar ett tag vilket behövdes. Hann även stöta på förbandet Pool från tyskland(också svinbra) som vi snackade lite med och så fick jag i smyg en signerad copy av deras album av snygga trummisen shhhh :-) Kände bara *snälla kan vi inte bli förälskade och så kan du ta med mig på er turné så kan jag få leva det där underbara on-the-road-livet med er och the 1975 och glömma resten av världen for a while amen ni vet som i Almost Famous* Men istället är jag nu on-the-rail påväg till Degerfors. Hoppas ni alla har lika tråkigt liv som jag lol. Puss 

Kommentarer
Postat av: Sofia

MEN GU VAD AVIS JAG BLIR!!!!!

2014-10-19 @ 17:41:28
URL: http://heysofia.devote.se
Postat av: Sofia

MEN GU VAD AVIS JAG BLIR!!!!!

2014-10-19 @ 17:41:31
URL: http://heysofia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0