på agendan








Denna veckan hittills har varit fettnice. I måndags var jag på kollationeringen av den musikal som jag spontant blev indragen i. For iväg på en "audition" förra veckan och nu på måndagen var jag en i gänget. Så himla knäppt, men ska bli roligt att dra igång på riktigt nästa vecka. På tisdagen var jag med på ett asroligt bodyjam pass och fortsatte sen med lite mer sång på kvällen för då började sångkursen på kulturama. Lol så mycket sång atm men älskar ju verkligen allt som har med musik att göra så känns riktigt bra att jag testar såna grejer nu när jag har chansen.

Och igår var det smygläsning för det nya numret av Kungliga Magasinet på Björn Axén Academy! Äntligen har Richards gestaltning av historiska drottningar publicerats, och allt slit som vi gick igenom i somras(i form av att bära jobbiga blixtar runt på en massa slott bl.a.) lönat sig. Resultatet blev så himla bra och det var så knasigt att få se det 14 sidor långa arbetet på plats i tidningen. Håll utkik i butik 23 september!! Other than that jobbar och tränar jag som vanligt och älskar att det börjar bli lite kallt och ruggigt nu och känner verkligen att jag saknat svensk höst. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0