glitter glitter


Åh:,) Hittade dessa gamla foton tidigare. Från april 2012 när vi äntligen fick visa upp den show som vi kämpat så hårt med så länge, och som Rosanna och jag arrangerat. Saknar detta gäng så sjukt mycket och känslan av is under fötterna. Tänker nog försöka börja åka lite i vinter igen nånstans i Stockholm. Finns få grejer som får mig må så bra som konståkning ändå.

Idag började vi med första ordentliga repet på musikalen, och det är också en grej som gör mig glad har jag upptäckt! Fan vad roligt det är med teater, och så jäkla nice när man är många som skapar musik tillsammans med bara sina röster. Ser så himla mycket fram emot denna höst!! Imorgon är det ännu mer sång på kulturama, snart är det löning(<3) och i helgen ska jag hänga med kompisar i Degerfors. Försöker verkligen se det fina i livet så gott jag bara kan, och glömma att jag vid denna tid förra året låg på en strand i Thailand och lapade sol. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0