here it comes

Wow ok, tja, här kommer en massive uppdatering med bilder från hela förra veckan. Håll i er 


Har hängt 7t mke här, favvostället när solen skiner och efter man sprungit så benen viker sig

Fast först var jag 7k o då låg jag mest i sänga å fotade solkatter


På förskolan: växterna i vårt fina orangeri har värsta växtvärken o solen skiner varje dag. Jobbdagarna består mest av att blåsa såpbubblor, ha picnics och kleta solkräm på ungarnas kinder *lajf*



O appro på växter så fick jag superduperfina liljor i fredags...


...av en anställd på detta najsiga ställe! Gullvivans blomhandel! Här står Richs Carl von Linné-bilder hela maj, åk förbi å titta å köp en fin blomma vettja. De har ALLT


I helgen har jag poseat litt


Och ätit middag och gossipat på Umi med ma brotha 





I lördags satt jag barnvakt hela kvällen, o igår hängde Rich och jag i kungsan. Tog de *klassiska* vårbilderna o käka mjukglass o sola på gräset. 


O idag efter jobbet skyndade jag till Carin för att sitta barnvakt åt hennes lilla tjej igen. Vilken litet charmtroll alltså!! Hade bästa tiden med henne o är så glad att jag har ett så najs extrajobb

Och sånt jag inte har bilder på: körrepet+after-kören i tisdags (mys), massa shopping, balkonghäng med vin o pizza oså en filmkväll. Har hunnit med så sjukt mycket?? *nöjd*


Kommentarer
Postat av: sara

åh älskar att man märker på dina inlägg hur bra du mår nu, och att du är uppe ur din svacka som varade förut babe!!! SAKNAREJ

Svar: :,,) du är ju verkligen en true bro som snappat upp på det, saknar dig så mke vännen!!!
None None

2015-04-29 @ 15:25:43
URL: http://ensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0