hej!!!!!

Hej vänner! Nu är jag tillbaka från nog den bästa sommaren jag varit med om på så så länge. Har redan varit i Sverige i en vecka, så här kommer en lite överblick på vad jag hunnit med:



När jag kom till stockholm käkade jag en liten *välkomstlunch* med Richard, innan jag for hem till mamsi i Degerfors. Vi spenderade några fina dagar ihop o firade bl.a. min mormor som fyllde hela 80 år!!! Wow!!! Tvingade henne testa sushi eftersom hon aldrig testat det innan ......herre........
For även en kväll till Maddes morföräldrars sommarstuga o fiskade med henne och Linn. Mys vare!

Sen flyttade jag till Öret och min älskade Karin! Yay!




I fredags bjöd Sara över mig på en supermysig lunch som hon fixade ihop och så fick jag ju äntligen träffa hennes lilla pug Malte! Och så fint de bor, hon, Moa och Malte!!! 


Senare på kvällen satte sig Karin, Sara, Henrik och jag oss på lilla Örebro och drack goa drinkar o öl!


Och sen tog Karin med mig till Pinchos för att bjuda mig på en födelsedagsmiddag!! Hur go är inte hon då? Bästa dejten nånsin.

Mötte även upp efterlängtade Nicolina och Mange innan vi slutade hemma hos Henke där vi drack drinkar och spelade TV-spel. Mys!


På min födelsedag (igår) vaknade jag upp bredvid två bästisar och sen slängde Henrik ihop en födelsedagsfrukost! Gose! 

Sen drog jag till Stockholm!



För att hänga på tak med underbara, efterlängtade bröder och vänner!

Sen serverades det kräftor! Woho älskar kräftskivor! 


Så glad att jag återförenades med alla mina bröder PLUS min fina Disa på samma dag. Bästa födelsedan nånsin!

Japp o det var det! Brunchade med Disho och Rich innan jag for hem till Örebro igen. Nu myser jag här med Karin och imorgon börjar jag jobba på en förskola *glad*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0