goodbyes


Veckan har gått så läskigt jävla fort:

Har jobbat jobbat jobbat o fixat de sista grejerna inför resan. Fattar ni att jag bara har 5 timmar kvar på jobbet och är sedan arbetsfri i åtminstone tre månader? 



Var lite cute o slängde ihop en blandning tackgåvor till Åsa och Anton för att de alltid fått mig att känna mig som en del av familjen. Är så oerhört tacksam över att jag har så fina vänner i mitt liv och kan inte tänka mig att ha haft en bättre bostad denna höst. Kommer verkligen sakna våra soffhäng och djupa diskussioner :-/ 

Ser piggare ut än vad jag är. I förrgår åkte Karin och Marc till Bali och inatt fick jag första uppdateringen från paradiset. Fyfan vad PAINFUL det kommer vara de kommande 2 veckorna.

I onsdags blev jag bjuden på hejdå-middag av familjen Käll. Bästa dem!! Vi åt kalventrecote och pratade massa strunt. Kram på skönaste gänget i världen.

Igår var min sista dag i Örebro. Den spenderades med:

Denna såklart! Buhu vad jag kommer sakna lille Nicolina. Tänk, nu har vi ändå hållit ihop i ca 4 år trots att vi alltid är runt i världen på olika håll. Sån lyx att man kunnat ses under normala förhållanden o haft såna här häng under hösten:

Mys! 

Nu är det dags. Jag är färdigpackad och klar. Om ca en timma drar jag mot min sista jobbdag, och direkt efter den sätter jag mig på tåget mot västkusten och pappsen. Ska ha en rehabiliteringshelg där innan jag lämnar Sverige(vilket verkligen behövs ahh ma gahd). GÖTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0