uk part 1


Hej! En glad uppdatering från mina första dagar i London hos min kusse:



All grown up! Här med sin gulliga flickvän Jasmin i Westfields. Vi åt på GO!Sushi och maträtterna kom in på sånt där rullande band ni vet? Coolt tyckte jag.


Dag 3 var Jesper ledig så han slängde ihop English breakfast till oss två. Lyx.



Sen kom Jasmin hem och vi for iväg mot Windsor för att vara hundvakter och titta runt in town. 



Jesper, Blue och jag 


Innan denna fikapaus tog vi en mysig liten promenad i solen i en stor park lite utanför windsor. Bra dag!

Och på kvällen åt vi middag tillsammans med min moster Lotta och hennes man Mark! SÅ mysigt att få hänga med mina fina släktingar igen!!

Här har vi mig själv o lille Jesper lolz. Vi var verkligen best buddies under vår uppväxt. Jag var supermycket i England och hälsade på och han i Sverige. Nu på senare år när man blivit vuxen och fått en massa krav har det inte blivit lika ofta. Hoppas på att det blir ändring på det för så fort vi ses är det som att vi är 9 år gamla igen och att inget har förändrats. Sånt är fint. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0