1 februari


Denna vecka alltså. Började här: på Stockholm Fashion Week. Ganska bra start ändå. 


Och fortsatte backstage på Carin Wester(!!) Så himla glad att jag fick vara med på ett hörn på en så fantastisk designers modevisning. 

Såklart firades det efteråt och då satt vi ett gäng på Taverna Brillo och fick massa gott att äta och dricka. Vi blev the last people standing och jag åkte hem vid 01.00 drunk on inspiration och öl.



Torsdag-fredag var utvecklingsdagar med jobbet och det var så kul! Här skulle vi rita av varandra utan att titta på pappret. Tyckte jag lyckades ganska bra! Cattis tyckte hon fångade mig rätt ok hon också :-) 

Tränade mitt första pass på två veckor(är inne i en så himla lat fas just nu *suck*) och tog sen tåget till Örebro för att tömma ett förråd. 


Och återvände redan nästa dag och hade med mig Madelene! Här luncha vi på Muffin Bakery. 

Man kan ju inte besöka Muffin Bakery utan att klämma i sig en sån här.



På kvällen käkade Madde, Agnes och jag middag och drack öl på Oleary's.

Här är Agnes! Fina! 

And last but not least hamnade vi på karaokebar med några randoms inne i Bowie-rummet. Där sjöngs det all night tills det var dags att åka hemåt. 


Och nu väntar en vecka med bara massa musik <33 och jobb. Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0