*nöjd*



min första vecka som heltidsanställd på förskolan känns ganska surrealistisk. att få leka och lära med små knattar hela dagarna och kalla det mitt jobb asså *jezuz* 



en favvodel i den inte alls särskillt inredda läggan + en selfie bland massa(hade ett himla selfieflow the other day)


å igår bjöds det på öl efter att jag fått vara med och provsjunga i en fantastisk kammarkör 

HEJ! är ganska så glad, har en glad vecka (för ovanlighetens skull:)) sjungit måndag tisdag onsdag, med min underbara sånglärare och i två olika körer, är nog väldigt mke därför. och har jobbat jättemycket med massa barn som jag diggar och kollegor jag trivs med. livet rullar på. marocko snart! hoppas ni har det fint kompisar, kramis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0